Wednesday, March 16, 2011

OhYeah!! Saya Mahukan Defoe Menggantikan Teves

Manchester City muncul sebagai kelab pilihan dalam persaingan mendapatkan penyerang Tottenham yang dipinggirkan, Jermain Defoe. Penyerang Spurs itu melahirkan kekecewaan beliau kerana kekurangan peluang di White Hart Lane musim ini, selepas tersisih dek kerana formasi 'one-up-top' baru pasukan. Dan City perlu memperkuatkan bahagian serangan mereka pada musim panas ini dengan jangkaan semakin kukuh bahawa Carloz Tevez akan pergi. Defoe berkata: 'Anda mula berfikir: "Apa saya buat di sini?" Saya terbiasa bermain di perlawanan besar. Saya bermain perlawanan penting untuk kelab dan negara saya. Ia akan jadi perlawanan yang sukar. Saya berharap saya dapat bermain dan jika saya boleh memenangi perlawanan, ia akan jadi perkara yang hebat. 'Tapi saya ingat lagi bermain menentang Charlton dan menjaringkan dua gol (di kemenangan 3-0 Piala FA Januari lalu), kemudian minggu depan saya tak bermain

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...